harmonikus harmonika hang

szombat, október 27, 2007

doo

egészen rendkívüli dolgok történtek így ma. reggel majdnem elájultam és még csak itthon sem voltam. azért jó volt a földön feküdni kicsikét. aztán kihúztam a függönyt a szobámban de ez már akkor történt mikor hazaértem. előtte főztem is és sütöttem palacsintát. mármint a függöny-kihúzás előtt. zenét is hallgatok, úgy mint régen azthiszem. csak annyi a különbség, hogy most két szám között abban a csendes másfél másodpercben hallom ahogy kegyeg a vekker az asztalon. kedves darab, jó barátok lettünk.

most egy bevásárló listát fogok írni, pompás érzés hogy végre elküldi az egyetem az ösztöndíjam.
hivatalos ügyeket is intéznem kell a következő egy hétben, postára menni meg bankba, valamint meg kell írnom összesen kb 50 oldalnyi tanulmányt különféle témákból...

most szivesen aludnék egy kicsit de nem tehetem még. lehet hogy soha többé nem lesz időm aludni