harmonikus harmonika hang

szombat, október 06, 2007

zoo

megint nagyon álmos vagyok
ma 3 kávé, reneszánszóra, megnyitó, haza.

valami nincs igazán rendben mostanában, ha-ha. persze van meghívóm a hundertwasser kiállítás megnyitójára, márcsak a kandinszkij - klee kiállításra kellene, de most még ezt sem tudom biztosan. voltam egy másik megnyitó-féleségen is, nagyon finom volt a forralt bor és megint ottvolt az a félelmetes lány akivel majd egyszer nagyon jól fogjuk egymást ismerni ezt elhatároztam. a négyesmetró építése már lassan minden területen kísérteni fog, most féltékeny lettem és bosszút állnék a bkv-n ha nem félnék hogy már megint megbüntetnek.
remélem az albérlet túléli a ma éjszakát, komolyan nagyon félek hogy mi lesz velünk. remélem nem lopják el az üvegsakktáblánkat.
nem nagyon vagyok képes többre mint a remegve elalvás, még beteg is vagyok ráadásul és jövő héten rengeteg dolgom lesz. megint.
nemtudom mit mesélhetnék
kicsit mintha meghaltam volna nemrég