harmonikus harmonika hang

szombat, szeptember 22, 2007

non action

ha visszagondolok az elmúlt néhány évre nem emlékszem hogy valaha is elmélkedtem volna születésnapjaim környékén nagy fordulópontokról meg új életről, újrakezdésről és csalódásokról. ma viszont csupa ilyesmin jár az agyam. ezért azthiszem elég elcseszettnek is érzem magam, mintha elloptam volna valakitől a szülinapomon semmi jó nemtörténhet jobb is ha otthonmaradok - érzést és most alaposan be is váltanám a saját életemre ezt az egészet.
hát
ami azt illeti szerintem mostanában elég keveset foglalkoztam a globális felmelegedés kérdésével ami sajnálatos, viszont tegnap anyukámmal alapvető társaladalmi problémákról értekeztünk és igazán meglepett hogy nekem erről van véleményem.

rossz hír hogy az elmúlt héten éjjelente megint megtörténtek a lehető legvadabb dolgok amik csak valaha...

ráadásul most ahogy így nézegetem még sok dolgom van maestére egy bizonyos erdővel