harmonikus harmonika hang

szerda, október 31, 2007

blowin' in the wind

ma (is) korán keltem. ennek köszönhetően egy nap másfélnek tűnik és ez nagyon tetszik.
egyébként megtaláltam azt a sad birthday songot amit a szülinapomon akartam hallgatni csaképp nem jutott eszembe az előadó. most viszont épp nem vagyok szomorú. afranc.
tegnap motivációs levelet is írtam és ez már megint valami nagyon komoly dolognak tűnik. remélem én is komolyan gondolom. mások meg csak bízzanak bennem kicsit, nem kell hogy komolyan vegyenek. elég kevés ember vesz komolyan. apu pedig kiborul ha hisztizek. ezért két napja leszoktam a hisztizésről.
mást nem mesélhetek ez most túl hirtelen dolog ahhoz hogy elkezdjek körítő-történeteket kitalálni.
ami biztos hogy pár hónap múlva elkezdek franciát tanulni, nyáron párizs, centre pompidou.

vajon ez a hangulat megint csak két napig fog tartani? reggelente bob dylannal ébredek.