harmonikus harmonika hang

péntek, november 09, 2007

men reading fashion magazines

régebben nem lehetett ennyire látni a csontokat a vállamon. szeretem a csontjaimat.
tartottam előadást ma (nem a csontjaimról) és jólsikerült athiszem. habár kifutottam az időből, túl sokat beszéltem. ilyen is rég fordult már elő.
az elmúlt héten sok olyan dolog történt ami rég fordult már elő velem. voltam csinos vagy valami ilyesmi, volt rajtam miniszoknya, voltam influenzás, ami miatt napokig képtelen voltam mozdulni és csomó klassz előadást elmulasztottam, minden szándékosság ellenére hódítottam magamnak kávét egy fiútól akinek kettő kávéja volt, voltak rémálmaim vagy lázálmaim vagy mikazok és láttam egy nagyon rossz filmet.
ami nem meglepő hogy egy hét alatt kétszer mondtam le ugyan azzal az emberrel a találkozót és mindig sikerült úgy bocsánatot kérni hogy egy új időpontról szóló ajánlat is szerepelt a mondandómban.
egyik éjjel azt álmodtam hogy egy nagyonjó kiállításon kint volt az én egyik képem is azzal a kommentárral hogy bocs hogy csak egy képet raktunk ki, legközelebb lesz több is, egyébként gratulálunk úgy festesz mint roy lichtenstein csakígytovább. - elképesztő. főleg mert semmiképp sem festek úgy mint roy lichtenstein.
ja ma egy szociológiai tesztet is kitöltöttem ami egészen izgalmas volt, majd lesz eredménye is amiről valószínűleg nem fogok beszámolni itt. viszont azt szivesen elmesélem még hogy a héten fogytam 2 kilót, sok banánt és almát fogyasztottam, valamint mégtöbb mézesteát amibe az ápolóim (=hűséges és odaadó lakótársaim) mindenféle büdös és rosszízű gyógyszereket kevertek. melyeknek hatására ma képes voltam előadást tartani, tehát annyira mégsem lehettek borzalmasak.

a hét tanulsága: betegen is lehetek ellenállhatatlan
a hét top5 zenéi: cocorosie - bisonours, rufus wainwright - oh what a world, hives - puppet on a string, girlfrendo - delicatessen, mulatu astatke - yegelle tezeta