harmonikus harmonika hang

szombat, november 10, 2007

hubb

újra olyan érzésem van mintha egy műanyag poharat nyeltem volna le ami félúton megakadt valahol a torkomban. meg fogok fulladni azthiszem. vagy csak nehezen viselem a betegséget.
ma hívtak egy galéria megnyitójára és úgy éreztem biztos kimaradok valami izgalmas társadalmi eseményből, helyette viszont itthon nagyon felidegesítettem magam a januártól életbe lépő új múzeum rendszeren. már megint. hogy fogok én így magányos óráimban a képtárban ücsörögve merengei az élet nagy dolgain? persze nem lehetetlen, de minden eszközzel igyekeznek nehezebbé tenni a helyzetem.
ők.
rufus wainwright jön bécsbe, de a zenekarát otthon hagyja. ami persze nem bűn, de hogy lehet zenekar nélkül előadni az oh what a world-öt? feltételezem sehogy.

megvizsgáltam, a manduláim rémesen néznek ki
biztos hogy meg fogok fulladni éjjel