harmonikus harmonika hang

hétfő, november 26, 2007

become became become

ma anyuval beszélgetős koradélutánom volt, nagyonjó az ilyen, mostanában jól megy. az idő furcsa, esik az eső (jég) süt a nap és sok madárka repked az ablakunk előtt. meglepő de csomó pozitív gondolat van a fejemben, újra tudok kávét inni és bob dylant hallgatok amitől mindig olyan elérhetőnek érzem a céljaim.
tegnap elalváskor az elvesztett barátaimra gondoltam, olyanokra akikkel valami hülyeség miatt már nem tartom a kapcsolatot, holott még mindig tudom hol laknak, mit csinálnak, tudom a telefonszámukat is és még hiányozni is szoktak. mégsem keresem őket soha. és ők sem keresnek engem. nemtudom hogy ez vajon így marad-e vagy lesz majd olyan amikor nem bírom tovább. lehethogy "lecserélődnek" az emberek körülöttem, lehet hogy ez mindenkinél így van, mint az elmúló párkapcsolatok ezek is így eltűnnek és jobb nem bolygatni a múltat.
az egyik kislánykori barátnőmmel azért vesztem össze például mert jobban szerette az unokatestvérét mint engem. ha nem lettem volna hisztis most lehetne egy olyan barátnőm akivel elmondhatnánk egymásról hogy együtt nőttünk fel, egymástól két háznyira és micsoda gyerekkorunk volt.
mondjuk a gyerekkorom ígyis micsoda volt nem panaszkodom.
a nosztalgiázást is abbahagyom egyébként.
most valami újat tervezek, felnőttebb életet, új lakás új fejezet vagymi, egyszer kutyám is lesz és kényelmes bőrfotelem. világotlátok, külföldi egyetemre járok majd és újra több energiát fordítok a hülye kapcsolataimra.