harmonikus harmonika hang

csütörtök, július 16, 2009

i want to defy the logic of all sex laws

mindenek előtt ezt tessék bekapcsolni a post olvasásához hogy hitelesen legyen az élmény.

szóval ma arra keltem, hogy a szomszédból beck berontott hozzám a falon keresztül. és azóta itt táncol a szobámban. minden annyira vidám és annyira elmondhatatlanul bizarr. a tárgyak maguktól ugráltak bele a táskámba, nekem nincs is semmi dolgom. ha kibírnék 3 hetet alvás nélkül nem kellene amiatt aggódni, hogy hol alszunk majd amszterdamban. amúgy sajnos* simán el tudom képzelni hogy valami őrült drogos házibuliban fogok magamhoz térni reggel, készülődök kicsit, iszom pár liter vizet majd elmegyek találkozni egy ismerősömmel és újra én leszek a lány ő meg a fiú, rajtam napszemüveg lesz, rajta persze nem. mosolygok majd és hülyeségeket beszélek, órákig érvelek valami mellett majd megkérdezem hogy miért is beszélünk erről, veszek angyalszárnyakat egy boltban és tökéletes nyári nap lesz csak az aszfaltolvasztó hőség nélkül.

(persze az egész utazás tökéletes nyári napok sorozata lesz, én tudom. koppenhágában northern soul bulival. úgyis.)

* csak azért használtam a sajnos szót hogy úgy tűnjön, valójában nem reménykedek titkon valami ilyesmiben.
haha. no drugtourism please.