harmonikus harmonika hang

hétfő, május 18, 2009

úszni akarok

szeretem érezni hogy percről percre jobban vagyok. amikor felkelek az ágyból de még rossz és visszadőlök. de már nem takarózom be mert tudom hogy hamarosan indulni kellene. beveszek egy gyógyszert* és érzem a hatását. hogy már nem fáj annyira a fejem. már nincs hányingerem. aztán lassan elkezdek azon gondolkodni hogy fogat kellene mosni és főzni egy teát. majd lassan felülök, újra végiggondolok mindent és kimegyek a fürdőszobába.

régen amikor valaki azt mondta hogy "összecsaptak a hullámok a fejem felett" akkor én azt mindig úgy képzeltem el, hogy így áll egy ember és barlang szerűen betakarják és körbeveszik őt a hullámok. és szépen lassan elfogy a levegője. nekem ez a kifejezés sosem jelentette azt, hogy fejbevágnak a hullámok és ideoda sodor a víz és nem tudsz menekülni amíg csendesedni nem kezd a vihar. nekem ez más. ilyenkor lassan megfullad az ember szerintem. ami elől csak úgy menekülhetsz meg ha elkezdesz úszni kurvagyorsan kifelé a barlangból.

*gyógyszerfüggő lettem szerintem