harmonikus harmonika hang

szerda, május 17, 2006

behúzom a függönyt hogy sötét legyen

ma csak a piros m&m's cukorkákat eszem meg. najó meg a narancssárgákat, de azokból úgyis csak kettő volt a csomagban.
reggel megint elaludtam. másfél órával később csörgött az ébresztőórám, mint kellett volna. most vagy megint én vagyok teljesen idióta vagy valaki komolyan szórakozik velem. nemtudom. gondoltam arra, hogy este lefekvés előtt kifeszítek egy damilt az ajtóba, hogyha bejön valaki jól hasraessen. de vagyok olyan hülye hogy elfelejtsem a saját poénomat reggelre és én essek el benne...
vettem csomó könyvet. a fél fizetésemet könyvekre költöttem. eléggé jó érzés, ezt megjegyezném.
elkezdtem komolyan készülni a vizsgáimra. ma szembesültem azzal is, hogy művtörin lesznek technikai kérdések is, úgyhogy most nézhetek utána hogy pontosan hogy készülnek a rézmetszetek meg hasonlók. nagyon izgalmas lesz.
egyébként valaki vigyen el cannes-ba, sosem voltam még filmfesztiválon. új sofia coppola és almodóvar filmeket adnak majd, amiket látniakarok. egyébként pedig olyan egyének jelentkezését is várom, akik mennek pukkelpop fesztiválra beck koncertre és égnek a vágytól hogy magukkal vigyenek engem is.