harmonikus harmonika hang

vasárnap, május 07, 2006

dehogyis

újabb darab vakolat hullott le a falról a lépcsőházban.
ezt az imént vettem észre.
nemrég lázas voltam.
sokat aludtam.
reggelente képtelen vagyok kimászni az ágyból.
mindig átállítom az órát, hogy mégtízpercig aludhassak.
az asztali lámpa pedig felmondta a szolgálatot.
tegnap nyitva maradt egy ablak a csarnokban és a szél rángatta a függönyt.
egész délután.
az az üveg pezsgő még mindig ott van a hűtőben.
szilveszter óta.
éjjelnappal a kedvenc pulcsim van rajtam.
most is.
és újra a régi barna nyuszimmal alszom éjjelente.
pizzát fogok ebédelni.
kávéval.
csak lusta vagyok telefonálni.
június elején kiállítás.
a nagymamámé.
meg az enyém is azthiszem.
veszek egy gömbakváriumot a lakásomba.
majd ha lesz.
meg egy darab öngyilkos hajlamú halat.
ez egészen biztos.
nagyonjó könyveket fogok olvasni holnap.
remek lesz.

ne kérdezzétek meg tőlem soha, hogy miafranctörtént. úgyis csupa ilyesmit mondanék csak. és ennek igazán semmi értelme.