harmonikus harmonika hang

kedd, április 25, 2006

hordozható háborús emlékmű

és egész nap olyanokat mormogtam magamban hogy 1925 - párizsi iparművészeti kiállítás... Jean Dubuffet art brut... Mark Rothko és Ad Reinhardt és Barnett Newman ők szórakoztak az ajtóval meg a villannyal meg a függönnyel... CoBrA csoport... neodadaizmus kanál alakú híddal... aztán Niki de Saint Phalle akinek Hundertwasser mellett a legjobb neve van az egész művészettörténet során.
egyszer úgyis beleőrülök ebbe a rengeteg névbe, de jelenleg azt tartom a legkínosabbnak, hogy a magyar művészek nevére bezzeg nem emlékszem... nembaj nembaj, holnapig még bármi lehet. mindent megjegyzek, mindent megtanulok. természetesen.

egyébként pedig azthiszem először fordul elő velem, hogy nem költöm el az egész fizetésemet már az első héten. pedig ma volt a kezemben bob dylan, liam lynch, pulp és gondry dvd, valamint 3 féle filmes könyv, de egyiket sem vettem meg. csak egyetlenegy who cdt vásároltam.

viszont szomorúan észleltem, hogy a könyvesboltos fiú már nem szerelmes belém. teljesen el vagyok most keseredve...