harmonikus harmonika hang

péntek, május 12, 2006

when I'm sad and lonely, I like to sing this song

reggel elhatároztam hogy ma nagyon rossz kedvem lesz, de nem megy. borzasztó.
pedig nagyon igyekeztem. direkt megkértem a postást hogy olyankor csengessen, amikor még biztosan alszom. aztán főzés közben az ujjamat is elvágtam. shout out louds-t hallgattam, hátha szarul érzem majd magam miatta. de inkább csak nemérdekelt.
pörgős szoknyában táncolgatok a napsütésben, mint egy hülyegyerek, hintázni fogok hamarosan, vidám hangulatú francia számokat hallgatok, fille a moto, goody goody, l'education, papa t'es plus dans l'coup, mon mari c'est frankenstein, palladium, et moi, et toi, et soie. nagyonjó.
írtam levelet mindenkinek, kék boríték, virágos boríték, megyekpostára.
és festek is, újra festek. hülye lényeket, pislogó kilincseket, táncoló madarakat. még van egy évem a világmegváltásra. alaposan fel kell rá készülnöm.