harmonikus harmonika hang

csütörtök, május 25, 2006

when i say that something...

gondosan megterveztem mindent. idekészítettem az összes könyvet magam mellé. szereztem kaját. nem én főztem. perszehogynem. kikerestem jó zenéket, csináltam egy remek playlistet, még valami német izé is van benne, le se írom a zenekar nevét inkább. meg aaa titkárnő címűfilm végéről az a szomorú szám. meg korai cure. television. és vigasztalásképp egykis quimby.
találtam ilyen hülyeséget is ami majd elmulasztja a fejfájásom. gyógyhatásúkészítmény. persze úgyse fog segíteni de én mindent kipróbálok. aztis kipróbáltam például hogy merre visz a 19es villamos. de csak véletlenül.
nem is vagyok álmos. nincs értelme aludni.
olvasok. tanulok. legalábbis jól hangzik ha ezt mondom.
nem mondhatom azt, hogy fürdés után a zöld pázsiton feküdtem a szobám közepén. senki se hinne nekem. tehát így fogom a könyveket és olvasok. jegyzetelek. az egészen mindegy, hogy gondolatban valahol teljesen máshol vagyok. nyusziülafűben.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

03 július, 2006 04:29  
Anonymous Névtelen said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

20 július, 2006 20:42  

Megjegyzés küldése

<< Home