harmonikus harmonika hang

szombat, május 20, 2006

itt ott ú

...hazaértem és filmek vártak. megverték tegnap a mikulást, de szerencsémre még azelőtt elhozta ide nekem a filmeket. itt vártak. sok szép film. örülök. és jókedvem is van azthiszem, csak egykicsit álmosvagyok. még nemaludtam. majd mindjárt.
bob dylan is autós zene egyébként. utazós. vonaton is egészen kellemes. tanusíthatom.
szép volt a reggel meg minden szépvolt, félig álmodok már, el fogom gépelni a mondatokat megint, majdkésőbbkijavítom. nem aludhatok egésznap, sokmindent kellene csinálnom, például megnézni 5 filmet, persze nem ezek a legfontosabbak, de nekem mégis. kezdek hülyeségeket írni megint, valaki nyomja meg helyettem a publish post gombot, narancssárga és meg kell nyomni ésakkor abbahagyom. csendbenmaradok és úgycsinálok mint aki alszik. tényleg.
csupa kedves dologra gondolok, kicsi képek ugrálnak a szempilláim alatt. vajon mások szempillái alatt is kicsi képek vannak? kívülről csak annyit látni hogy sok szempilla és néha olyan mintha mozognának.
szivesen adok kölcsön kicsi kedves képeket ha valakinek nem lennének. nekem most sokvan.
aláfestő zenét meg mindenki képzeljen el magának.
és a jóillatú pólómmal fogok aludni.
most.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

18 július, 2006 13:12  
Anonymous Névtelen said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

20 július, 2006 20:42  

Megjegyzés küldése

<< Home