harmonikus harmonika hang

hétfő, július 17, 2006

monday morning?


éreztétek már úgy egy koncerten hogy az énekest meg kellene folytani a mikrofon zsinórjával? mert én tegnap órákon keresztül gondolkoztam ezen. sőt néhány pohár ital után egyre brutálisabb variációk jutottak eszembe a zenekartagok és a jelenlévő közönség lemészárlására. előkerestem például az egyik régebbi álmom főszereplő figuráját, egy gigantikus méretű zsiráfot és képzeletben fékezhetetlen vadállat módjára tapostattam vele össze azt a csomó borzalmas embert.

najó igazából mostanában folyamatosan az az érzésem hogy rossz helyen vagyok. remek dolog.


egyszer úgyis tömeggyilkos lesz belőlem. és csak a pizsamába öltözött részeg búvárokat fogom megkímélni.
jóterv.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

20 július, 2006 20:42  

Megjegyzés küldése

<< Home