harmonikus harmonika hang

hétfő, június 05, 2006

white light white suit

álmomban happening-et csináltunk, vizsgamunka helyett. az épület bizonyos részei az iskolámra emlékeztettek, néha a szobámra, néha a millenáris egyik épületére, néha egy vidéki pályaudvarra, néha pedig a tűzraktárra. jók voltak a lépcsők. rohantak az emberek fejvesztve lefelé, mert valaki elkiabálta magát, hogy tűzvan. mi pedig busójelmezbe öltöztünk és úgy mászkáltunk közöttük. sok embernek volt esernyője. egy nő nekem akarta adni a baglyos ernyőjét. bizonyos emberek pedig hol fehér öltönyben vonultak a folyosón, mintha valami maffiózófilmből jöttek volna, hol pedig újra visszaváltoztak hétköznapivá és megfogták a kezem és elvezettek valami nézőtér szerű helyhez, ahol sok piros szék volt.
túlságosan szeretek álmodni, pedig most erre van a legkevesebb időm.
tegnap valamiért nagyon idegesen értem haza a munkából, képtelen voltam tanulni vagy egyéb hasznosnak mondható dolgot művelni. úgyhogy csomó olyan zenét hallgattam, amiket már rég nem. vagy olyan albumokat amiket eddig sosem hallgattam egészen végig. jóvolt.

mostmeg velvet underground és new order.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

18 július, 2006 13:12  
Anonymous Névtelen said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

20 július, 2006 20:42  

Megjegyzés küldése

<< Home